Breu descripció


Vols informació?

El Metacercador d´Informació Sanitària


El Metabuscador

Loading

dijous, 4 de desembre del 2008

Els pacients insisteixen en antibiòtics per a la sinusitis? Aquí hi ha una bona raó per dir "no".

A l'edició de Juliol de The Journal of Family Practice hi ha una revisió clínica titulada:
Els pacients insisteixen en antibiòtics per a la sinusitis? Aquí hi ha una bona raó per dir "no" per Sarah-Anne Schumann, MD; John Hickner, MD, MSc, Departament de Medicina Familiar, de la Universitat de Chicago i PURLs EDITOR - Bernard Ewigman, MD, MSPH, Departament de Medicina Familiar, Universitat de Chicago que comença:
"Aturar la pràctica de prescripció d'antibiòtics per a adults amb un diagnòstic clínic de sinusitis aguda, llevat que el pacient tingui símptomes greus. "

Més informació en Castellà:

"Los antibióticos tienen poco o ningún efecto positivo sobre la gravedad y la duración de los síntomas, ya que causan efectos negativos y crean un gasto innecesario."

" La revisión también contiene un caso ilustrativo:"
"Mujer de 23 años de edad se presenta a su consultorio con una historia de 1 semana de tos, descarga nasal purulenta y dolor facial unilateral. Usted diagnóstica de sinusitis aguda. En caso para que le prescriba un antibiótico? No, sin embargo, no es de extrañar que la mayoría de los adultos salgan del consultorio con una receta para antibióticos para tratar la sinusitis aguda. Hasta la publicación de los meta-análisis realizados por jóvenes y colegas que aparecen en esta PURL, hemos carecido de una prueba de nivel de evidencias de estudios realizados al igual que los ajustes en su práctica y la nuestra. "

"Para la revisión completa, haga click aquí.The Journal of Family Practice Vol 57, No 7 Julio 2008, pg 464-468 © 2008 Dowden Health Media "

1 comentari:

Anònim ha dit...

Encara que la medecina de l'evidencia sembla molt explicita, aquesta qüestió es de les que en la practica clínica diaria em correspon menys amb el que llegeixo.