Breu descripció


Vols informació?

El Metacercador d´Informació Sanitària


El Metabuscador

Loading

dijous, 17 de maig del 2018

La meva assistència al XXXVIII Congrés de la semFYC



Des d'aquest bloc vull agrair a les persones que em van animar a realitzar aquesta presentació. Un esment especial als companys d'e-Salut del COMB del que sóc membre. Durant el temps en què he estat recopilant informació, comprovant i utilitzant aquestes noves tecnologies he après molt i molt i em porto un gran record.

L'aplicació de la tecnologia en la pràctica clínica, ha transformat la realitat. És d'esperar que gran part de les eines presentades en aquest Congrés formin part dels recursos quotidians de tots els Metges de Família. Recordem que el pacient no és un element passiu, disposa d'elements que interaccionaran amb el nou maletí: sensors cardíacs, detector de venes amb infrarojos, extracció de sang sense agulla, dermatoscopi, fonendos digitals, nous otoscopis, tensiòmetres, electrocardiogrames portàtils i connectats al mòbil, ecògrafs portàtils, espiròmetres de smartphone, etc. ",

La meva pregunta .... caldrà seguir tenint els actuals dispositius, o es podran substituir per eines més fiables i precises per a millorar la capacitat de resolució, la millora de l'atenció primària i les bones pràctiques en medicina de família?





A partir d'ara em poso un altre repte, que és d'actualitzar i millorar aquest maletí i que ho tornaré a presentar al Congrés Healthio de Barcelona a l´octubre amb noves i interessants novetats!