.
.
La Fundació del Cor i Infart Cerebral de Canadà, en el seu afany per impactar i captar l'atenció dels més joves ha aconseguit un anunci realment… peculiar. La seva intenció: fer que els més joves interioritzin el més bàsic de la reanimació cardiopulmonar (RCP). I si para això hi ha posar un ambient apocalíptic amb zombis pel mig, decapitacions i situacions de molta por.
De Medtempus
.
.
El lema “La RCP et fa un no mort”
A més del vídeo i la web corresponent “The undeading”, van organitzar un gran curs per ensenyar RCP en un parc d'atraccions i intentar batre així el rècord Guiness d'assistència a aquest tipus de cursos. Segons sembla, van acudir més de 5000 persones, rècord a Canadà, però no van arribar a batre el rècord mundial.
El vídeo ja va per més del mig milió de visites i les valoracions són bones, causarà l'impacte suficient perquè els joves interioritzin el missatge? Potser, però el que és segur és que l'anunci no passa desapercebut.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada